Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 3 maja 2018

1 maj

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.
Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Nosalki pozdrawiaja z Rabki :-)
Wypad połączony z leczeniem...
Wdychanko magicznej solanki ...
Teznia solankowa to najlepsza terapia dla moich płucek...
Pogoda jak zwykle syperasna taka że musiałem mamci podkrasc okularki i odrazu lepiej zaczepiac dzieci;-)
Zjadłem z mamcia loda na ochłode a w drodze powrotnej odwiedziliśmy Wujka Marcina i Ciocie Malwine:-)
Szybki wyjazd Ale bardzo fajowy...
Teraz godzinka samochodzikiem do domku i błogie lenistwo do końca tygodnia ...
Życzę Wam spokojnego odpoczynku ...
Buziaki w nosalki pa
Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.

28 kwiecień


Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Długi łikendzik czas zacząć 😁
Mamcia to mój szofer, lekarz, nauczyciel ,fryzjer,opiekun i osoba niezastąpiona wczoraj doszła rola dentysty...
Wyrwala mi przed ostatniego zebula mleczaka...
Już wiadomo czemu byłem taki niespokojny ostanie dni...
Rano zębul znikł a na stoliku czekały dwie dyszki...
Wróżka zebuszka swoja rolę spełniła ;-)
Kasiora trafiła do skarbonki...
Dziś wypad do babci zeby spędzić czas na świeżym powietrzu...
Życzę Wam udanego łikendziku
Buziaki w nosalki pa

25 kwiecień



Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Król Nosal I to ja wiec zarzadzeniem swoim osobistym zarządzam siedziec w samochodzie na przednim fotelu aby mieć najlepsze miejsce do obserwacji ...
I takim sposobem starszy i młodszy Nosal rządzą w samochodzie:-)
Codzienne wyprawy na zajęcia do mojej cudownej "Gromadki" i na chwilę atrakcji od życia codziennego 😚
A tam zabawy i co najważniejsze ...
Przebywanie w ogródku w promykach sloneczka wśród superasnych znajomych...
Dziś dzień troszkę humorkowo gorszy...pewnie zbliza sie jakas zamiana pogody bo spastyka szaleje i nadwrazliwosc ...
Kolacja zjedzona leki dodatkowe na wyciszenie i może jakos przetrwam nocke...
Buziaki w nosalki pa

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.22 kwiecień


Spacerek...
Piękna pogoda
Cieplutko
I ten zapach ...
Nie ma to jak wypoczynek na wsi ♡♡
Udanej niedzieli Kochani;-)
Buziaki w nosalki pa

21 kwiecień


Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Radość ..
Mamcia to wie najlepiej co ja, Nosalek uwielbia...
Światełka 😍😍
Dziś cały dzionek na świeżym powietrzu a na koniec dnia taka niespodzianka...
Lowju mamcia...
Buziaki w nosalki pa

20 kwiecień



Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal."Gromadkowe "atrakcje...
Pogoda piękna wiec w szkole grillllll...
A jak świeże powietrze to musi byc zabawa...
Gebula juz opalona wiec i pierwsze piegi na Nosalowym nochalu sa 😄😄
Popatrzcie na fotki z całej imprezki z moimi kolegami ,koleżankami jaki i z Ciociami a i wujkiem ...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=409592819504239&id=310502939413228
Dziś wkoncu zaczyna się łikendzik wiec można pochrapciac rankiem i odpocząć w swoim wyrku...
Buziaki w nosalki pa

16 kwiecień

Rodzice!!
Wy zrozumcie...
22.30 to nie czas na spanie ...
O nie nie ...
Bawić się prosze ze mną i to już 🤔😄
Taki humorek od paru dni mam a na dodatek gadatliwy sie taki zrobiłem ze nawet tv ciezko usłyszeć...
Hihi
Przecież mam ciekawsze rzeczy do przekazania niz tam nadają w tym pudle 😁
W szkole superasnie...
Dziś pobyt na świeżym powietrzu z innymi dzieciakami a na dodatek piesior jeszcze wpadł na dogoterapie...
A teraz ...
Hmmm...
Idę szaleć dalej ...
Buziaki w nosalki pa