Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 17 września 2013

1700kg nakrętek


No i udało sie ;-) 
Pierwsza tura nakrętek został odebrana od Nas przez firme Ekopoldex z Myslenic. To dzieki Wam Wszystkim udało sie uzbierac 120 worków o łacznej wadze 1700 kg w tym 1500 kg nakretek bylo posegregowane kolorami.  Dziekujemy serdecznie tym ktorzy swoj czas poswiecili na segregacje  m.in. Tomkowi Zaczyk, Babci Kazi,  Babci Bogusi,adoptowanej Babci Jadzi i Dziadkowi Józkowi Oraz cioci Ewie-Wiktorii,Kubusiowi i wszystkim innym .
W najskrytszych marzeniach nie spodziewlaiśmy sie ze akcja "zdrowie za zakrętke" tak bardzo sie rozkreci. Coraz wiecej osób do nas dzwoni z chcecia pomocy w taki sposob, za co jesteśmy bardzo wdzieczni. Zachęcamy do namawiania znajomych do przyłaczenie sie w akcje ,przeciez to nic nie kosztuje a Kacperkowi pomoże w leczeniu Aminokwasami z Pragii ,potrzebujemy ponad tone nakrętek na miesieczne leczenie. Liczy sie kazda sztuka.  Serdeczne podziekowania dla Kasi Kropiwnickiej-Pogwizd za zorgaznizowanie wspólnego transportu. 3500kg nakretek zebranych w oddziale Greinplast w Nowym Saczu zostalo zabrane razem z nakretkami dla Kacperka. Pieniadze za tamte nakretki zostana podzielone pomiedzy 5-cioro dzieci. Kasiu jestes Wielka ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz