Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 2 września 2013

Akcja "ZBIÓRKI PLASTIKOWYCH NAKRETEK" rozpoczeła sie pare miesiecy temu jednak nie spodziewalismy sie ze tak szybko rozkreci sie chęć pomocy Kacperkowi własnie w taki sposob. Wszystko zaczelo sie od tragedii jaka była smierć Mai Kropiwnickiej. Zaczely sie zglaszac do nas chetni oddac nakretki,  gdyż po smierci Mai chcieli pomoc innemu dziecku i wybrali własnie Kacperka. Poczatkowo bylam pesymistycznie nastawiona, jednak pomoc wszystkich ludzi przekonała mnie to rozpoczecia tego dzieła. Zbiórka w szkołach w Nawojowej , w Zeleznikowej Wielkiej i szkole nr.15 w Nowym Saczu dała prawie 100kg. Co jakis czas zgłaszali sie kolejni-szkoła budowlana,szkoła podstawowa nr.9 w Nowym Sączu, w Piwnicznej, w Kamionce Wielkiej, w Świniarsku, w Chełmcu oraz Fundacja "Bedzie Dobrze" ktora to bardzo zaangazowala sie w akcje. Rozpoczelismy segregacje ich kolorami- nie lada wyczyn jednak dla Kacperka wszystko jest mozliwe :-)Pare osob przyczynilo sie do dziela i wkoncu 85 workow zostało posegregowane.Wszystkim jestesmy wdzieczni za pomoc w segregacji  choc wiemy ze bedziemy ich pomocy jeszcze potrzebowac. Prosimy kazdego o zbieranie nakretek i przekazywanie ich dla Kacperka.Zbieramy plastikowe nakrętki każdego rodzaju:
-po napojach,sokach,wodzie,mleku,kawie
-pokrywki po margarynach,lodach
-wszystkie plastikowe zamkniecia po ketchupach,majonezach,środkach chemicznych(żele do prania,płyny do mycia naczyń),kosmetykach (dezodoranty,żele pod prysznic itp).
Nakretki mozna dostarczac pod adres:
Monika Nosal
Nawojowa 380
33-335 Nawojowa
Tel. 692 112 143
oraz do siedziby fundacji "Bedzie Dobrze" 
Ul.Batorego 23 
33-340 Stary Sącz
Tel.506 927 132


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz