Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 29 września 2013

KONCERT CHARYTATYWNY "PRZYJACIELE DLA KACPRA" 

Kończy sie kolejny cięzki tydzień i to na dodatek choroba Kacperka-znowu zapalenie krtani. Sprawy zwiazane z koncertem dla Kacpiego troche sie popsuły-na 2 tygodnie przed odmowiła nam współpracy firma nagłosnieniowa. 2 miesiące wcześniej zaoferowali sie z pomoca a nagle im sie odwidziało-niestety zarobek dla niektorych jest ważniejszy niz pomoc-cala Polska. Jednak wkońcu udało sie choc wiemy , ze pare spraw zostanie do dogrania na ostani moment. Zapraszamy  wszystkich serdecznie tych malych i tych wiekszych ;-)
Duzo atrakcji czeka na kazdego kto przybedzie i wspomoze zbiórke pieniedzy na zabieg Fibrotomii dla Kacperka- musimy zebrac prawie 11 000 zł a nie jestesmy pewni czy tylko jeden zabieg wystarczy. Czekaja na was  Animaniaki -puszczanie ogromnych baniek mydlanych,balonowe zoo, pokazy pierwszej pomocy zorganizowanych przez Nowosadecka Grupe Ratownicza,pokazy rycerskie-Bractwo Rycerskie Kasztelanii Sandeckiej,zabawy, konkursy , zjezdzalnia ,trempolina  i wiele innych niespodzianek-musicie przyjsc i przekonac sie co jeszcze bedzie ciekawego.Pamietajcie ze podczas koncertu beda zbierane rowniez plastikowe nakretki. Zapraszamy jeszcze raz serdecznie -do zobaczenia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz