Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 11 września 2013

Serdeczne podziekowania dla wszystkich ktorzy zaangażowali sie w pomoc przy zbiórce pieniędzy dla Kacperka podczas Agro promocji w Nawojowej a w szczególnosci Fundacji "Bedzie Dobrze" .To tylko czesc osob ktore przez 2 dni walczyly ze zmeczeniem i upałem. Mariusz wpadł na swietny pomysl przebrania sie w rycerza czetnasto-wiecznego ,byl nie lada atrakcja ;-) Poswiecenie jego w taki upalny dzien przynieniosło sie na zawartość w puszce. Wiecej takich cudownych ludzi z wielkimi serduchami.

Oświadczenie

Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.35/2013 zmieniona decyzja nr.47/2013) na podstawie zezwolenia nr 227/35/47/2013 wydanego prze ta własnie Fundacje Dzieciom w dniach 7-8 .09.2013 roku w Nawojowej podczas targów Agro Promocja przeprowadzono zbiórke na leczenie dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbórki publicznej zebrano kwote 2700zł(słownie: dwa tysiace siedemset złotych 00 gorszy) w wyniku zbiórek do puszek kwestarskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz