Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 13 stycznia 2014

WOSP

Wczoraj byl kolejny 22 finał WOSP-niestety nie udało mi się jechać na rynek i bawić się z wszystkimi ...mój kaszel przeszkodził w tym ..rodzice nie chcieli żebym się znowu rozchorował wiec postanowilismy zostać w domku...Chciałem swoja obecnością pokazać,ze Jurek Owsiak robi wspaniała rzecz,ze dzięki niemu jestem na  tym świecie i ciesze się z każdego poranka kiedy otwieram oczka. Oczernianie, że robi to dla swojego zysku jest nie na miejscu....mogą to tylko powiedzieć osoby które nigdy nie znalazły się w sytuacji iż sprzęt oklejony czerwonymi serduszkami  ratują jego lub jego bliskich życie.

Uczyłem się dzisiaj jeść czekolade taka w kosteczkach...trochę było trudno (co widać po mojej buzi i bluzeczce) ale smakowała mi bardzo...zjadł bym więcej....ale limit kosteczki został wyczerpany ;-)




Tatuś z Dziadkiem Antkiem przygotowali nakrętki bo jutro przyjeżdza Pan Jurek i je od nas odbierze ....widzicie-to wszystkie nakrętki uzbierane przez Was  a posegregowane przez moją 3 babcię Jadzie 3 dziadka Józka i wujka Wieśka
Dziękuje Wam wszystkim za każda sztukę nakrętki i oczywiście zbierajcie je nadal ;-)
Mamy prawie 2 tony nakretek uzbieranych w ciągu 3 miesięcy ;-) Pieniążki starczą na opłacenie 2 serii aminków....   a teraz kochani uciekam spac...bo nie ma to jak pospac u tatusia na raczce wiec dobranoc ,buziaki w nosalki pa


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz