Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 17 lutego 2014

Miło ;-)

Cześć Kochani ;-)
Oj jak milo dzisiaj było rankiem otworzyć oczka w moim łozeczku  (tak ,tak przespałem cała noc  pod swoja kołderka ;-)  )  zobaczyć piękne słoneczko za oknem ;-)  Od rana mamuśia  z tatusiem przekazywali wspaniałe nowinki-podobał sie koncercik bardzo i co niektórzy chca już rezerwować bileciki na kolejny ;-) Miło słyszeć  że praca takiej ogromnej ilości kochanych osóbek przyniosła bardzo pozytywne reakcje ;-)  Po południu pojechałem do cioci Agi ;-) Haha tam jest ten fajny piesek albo nawet i dwa...no tak dwa dwa ;-) wujcio strzelił mi fotke bo rodzice nie wzieli z domku mojego aparaciku ale nie przysłał mi go no i nie poka że wam go ;-( po powrocie do domu -prysznic i do łozeczka a wiec zmykam spać..dobranoc buziaki w nosalki pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz