Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 26 lutego 2014

SIEPOMAGA;-)

Cześć Kochani ;-)
Ale dzisiaj był zakręcony dzionek ;-) Oczywiście spałem z rodzicami...a jak ....można wcisnać do łóżka rodziców swoje pośladeczki to czemu tego nie wykorzystać ;-) Rankiem zrobiłem awanturke bo po aminkach pół godzinki bez śniadanka a w brzuchu duzy głód sie odezwał ....no nie mogłem wytrzymać po 20 minutkach dostałem płateczki i to czekoladowe ;-) potem bawiłem sie na swojej krowie ;-)Ma 2 oczyska , takie śmieszne uszy a do tego 2 dziury-to chyba jej nosek i tam wciskam( z mamusi pomocą ) swoje paluszki i gilam krowke a krówka nic ;-) Mimo to świetna to zabawa ;-) Potem przyszedł wujcio Michał-po ćwiczylismy a nawet były buziaki w nosalki ;-) 








Fajna mnie niespodzianka spotkała po niedzieli-zapomniałem sie Wam pochwalic ;-)Wchodze do kuchni z tatusiem a tu takie miłe zaskoczenie  ...wujcio Jurek dorwał nasza rozpiske tygodniowa  i takie wyznanie ;-) Jak miło  ;-)  

Po południu dostałem wiadomość że portal "siepomaga" rozpoczął zbiórke pieniiążków na roczne leczenie  aminkami  dla mnie ;-) Jezeli chcielibyście wesprzec moje dalsze leczenie możecie wplacić choć pare grosików-każdy grosik jest sie liczy ;-) To własnie po rozpoczeciu tego leczenia zachciało mi sie poznawać świat i dążyć do celu jakim sa moje pierwsze kroczki ;-)  
po prawej stronie stronki jest bezpośredni link do tej stronki ;-)
Uciekam spac bo rano do szkoły wiec jak zawsze buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz