Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 15 lutego 2014

Tuż tuż ;-)

Cześć Kochani ;-)
To już jutro... wskocze do  autka a potem przesiadka do mojego czerwonego mercedesa i zajadę pod sale do tego wielkiego domku...kiedyś już tam bylem...pewnie pamiętacie jak opowiadałem Wam o moim śpiewaniu podczas przedstawienia.... Wjade moja fura na sale i wkońcu poznam tyle  nowych wujków i cioci  ,koleżanek i kumpli-tylko żebym zapamietał wszystkich ...powiem mamusi niech strzela fotki i zapamiętuje imionka ;-) do tego jeszcze cała ekipa która sie tym wszystkim zajmuje..oj bedzie duuużo do zapamiętania...ciesze się jednak i to tak bardzo bardzo  ;-)  
Wczoraj była u mnie cicia Irminka z jej siostra - fajnie było. Kobitki załatwiały sprawy odnośnie koncerciku. W nocy stało sie cos bardzo złego-zapomniałem znowu oddychac ;-(  Tym razem było bardzo blisko telefonu do szpitala i wzywania pana doktorka do mnie . Na szczeście takie magiczne lekarstewko mi mamusia dala po którym zaraz mi wszystko przeszło i jak usnełem w mamusi objeciach spalismy do popołudnia ;-) Wspaniałych mam tych rodziców bo potrafili tak szybko zareagowac na moj stan  a przeciez to byla noc..ciemno w pokoiku i rodzice spali  mimo to usłyszeli  ze cos jest nie tak ze mna...co ja bym bez tych moich rodziców zrobil ;-) Kocham ich bardzo bardzo a nawet jestem w pewnym sensie uzależniony od nich ..bez nich swiat nie jest juz taki kolorowy ;-) 
Uciekam spać bo chce nadrobic zaległa noc wiec dobranoc buziaki w nosalki 
Trzymajcie kciuki za powodzenie koncertu no i oczywiscie DOZOBACZENIA JUTRO W MOK-u papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz