Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 2 marca 2014


Spacerek ;-)

Cześć Kochani 
Dzisiaj troszke opóznieniony z informacjami ale zaraz wszystko nad robie 
Wczoraj dzionek rozpocząłem bardzo wcześniutko pare minutek po 6.Obudziło mnie słoneczko i jego promienie wpadaja do pokoiku i nie pozwalają spać ..postanowiłem więc rodziców też obudzić ..och ich minka bezcenna gdy wstali śniadaneczko,lekarstewka no i czas na ćwiczonka....czekam na wuja Michała a tu nie ma go i nie ma...myśle co to sie stało??Czyżby wujo zapomniał o mnie...ale nie... to ja pomyliłem dzionki...to dzien kiedy wujo ma wolne ...przecież też musi odpocząć od takich urwisów jak ja  Jednak mamcia nie dała mi wolnego-poćwiczyłem z nią,a potem.... potem były buziaki w nosalki za to jak mi sie udało zrobić. Po obiadku spacerek;-) Poszliśmy z tatusiem do lasu i znalezliśmy takie fajne patyczki z miekkimi kuleczkmi-bazie sie ponoć nazywaja ;-) Pomyślełem że sie sprzyda do dekoracji jejeczek na święte które już tuż tuż ...świeta jajeczne w tym roku bede fajne bo juz koszyczek mam z którym pójde do kościółka ;-) 



Wieczorek spędziłem z babcia i dziadziusiem bo mamusia za 3 dni ma urodzinki wiec pojechała z tatulkiem na takie okrągłe ciasteczko-torcik  Ja byłem bardzo dzielny... żeby mogli sobie rodzice posiedzieć i pogadać z wujami i ciociami postanowiłem iśc wcześnie spać.... obudziłem sie dopiero na rączkach mamusi gdy niosła mnie do mojego łóżeczka  Wrócili z uśmiechem na twarzyczkach i z torcikiem-pyszne ciasteczko bylo bo sam próbowałem 
A dzisiaj...dzisiaj rosołek na obiadek i wypad do babulki na kawke Potem przyjechał ciocia Aga z rodzinka  Ona ma dzisiaj to świeto-urodzinki .... Jutro zapowiada sie bardzo ciekawy dzionek-tyle atrakcji że uciekam spać...jak zawsze buziaki w nosalki papa
Acha pamiętacie o nakrętkach dla mnie ? Babcia Jadzia chce segregowac ale deficyt w piwnicy ;-( Dlatego jesli ktos ma nakreteczki to piszcie do mamulki;-) Liczy sie kazda sztuka Pozdrowionka dobranoc





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz