Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 20 marca 2014

Urwisowanie ;-)

Cześć Kochani ;-)
Witam Was po burzliwym dzionku ;-) Do szkoły nie pojechałem choć taka piękna pogoda za okienkiem ,jednak rodzice jeszcze nie chca mnie wypuszczać z domku -martwia sie co by znowu mnie od nowa jakies paskudztwo nie wzieło 
Wkoncu juz moge stwerdzić że jestem prawie zdrowiutki i czas nadrobić straty z paru dzionków ;-)
Doczekałem się dzisiaj wuja Michała-ale było milo znowu po ćwiczyć cała godzinka dla nas ;-)  Urwisowanie i zabawy nie było końca ,ale wkońcu zmogło mnie.... Uczyłem sie raczkować a tu buch....główke położyłem na kocyku i drzymanko ,nawet mi tak fajowo nózka została na łóżeczku ;-) Nie przeszkadzało mi stukanko ,pukanko i chodzenie po pokoiku spałem ;-) Wkoncu paczyska się otworzyly i znowu buziaki w nosalki z mamulka, tulaski przytulaski i znowu buziaki w nosalki ;-) ...   Dzisiaj mojemu samochodzikowi zrobiono wielka krzywde ;-( Jakiś Pan szybko przemknał przed nim tak że ogromniasty kamyczek  wyskoczył z pod jego kółeczek i uderzył w szybke mojego ...no i bum ... stało sie .... wymiana szybki i samochodzik sprawny do jazdy ;-) Mamusia  jutro jedzie z ciocia Kasia na jakies spotkanko i czeka nas z tatusiem meski wieczór ;-) Bedziemy miec tylko siebie haha ;-) Mamcia nie chce mi zdradzic tajemnicy gdzie sie wybiera ale ja jej  w niedziele podwędzę aparat i wszystko bedzie jasne ...po cichutku zdradze Wam jej tajemnice ;-)
Dobra zmykam do łózeczka musze jeszcze sie pobawic piłeczka ;-).... jak zawsze buziaki w nosalki  dobranoc ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz