Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 4 kwietnia 2014

smutasy ;-(

Cześć Kochani ;-)
Witam Was kolejnego smutnego dzionka -smutno mi bardzo bez tatusia, bez jego tulasków i buziaków w nosalki .....och zeby ten czas czas szybciutko przeleciał ;-) 
Nocka mineła w bólach- a mianowicie tak chciałem przytulić sie do tatusia a jego nie było;-( Mamusia tłumaczyła mi że go nie ma a ja...ja tym bardziej płakałem i się złościłem .....wkońcu ze zmeczenia płaczem -usnąłem ...pobudka o 7.30 i już humorek troszkę lepszy...po śniadanku tylko można się cieszyć;-) Ćwiczonka z wujciem  sprawiają mi coraz wiecej frajdy i coraz lepiej mi wychodzą -wujo mnie chwalił do mamusi że powoli zaczynam rozumieć swoje ciałko ;-) 
Po długim spacerku po obiadku i zabawie na słoneczku ,zjechało sie do mnie par wujciów-nie potrafię liczyć no ale sporo ich sie pokręciło wokół mnie ;-) Wuja Marcina troszke poterroryzowałem...... zaczał się ze mna bawić więc szybko postanowiłem mu nie odpuszczać haha fajowo było -Dzieki wujciu ;-) Mamulka i wujaszki smiali sie i zartowali o jakis dinozaurach czy tez jajkach i tych Panach co siedza w takim okraglym budynku-cyrku  ;-) a nie to sejm sie nazywa -pomylilo mi sie ;-) To chodziło o omówienie koncerciku 13 lipca bo tak to juz jest-wszystko trzeba zaczac o wiele wczesniej. Narazie to poczatek ale pewno za niedlugo kolejnespotkanko z wieksza iloscia cioci i wujków jak bedziemy juz mieli wszystkie ustalenia kto bedzie grał. Jak juz wiecie szykuje sie wspanialy koncercik a jutro bedzie mamusia wiedziala czy jakis wujo taki znany wystapi ;-) oby tylko dal rade zaspiewać bo czesto słucham jego ślicznego głosiku i pioseneczek ..... jutro dam znac ;-) teraz zmykam spac ;-) dobranoc Kochani ....buziaki w nosalki pa   



Mam do Was jeszcze jedna prosbe . Moj wujo Tomek Kowal startuje w konkursie na SILEGO CZLOWIEKA SADECZCYZNY  prosze Was wyslijcie sms -ka  CZLOWIEKNS12 na numer 72355
Na wujcia mozna  zawsze liczyc -pokazcie ze on moze tez i na nasza pomoc liczyc ;-) mamusia juz wyslala a ty?
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3390473,silny-czlowiek-sadecczyzny-2014-zobacz-kandydatow,id,t.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz