Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 8 lipca 2014


Cześć ;-)
Oj joj jak`i dziś szalony dzionek był .....rankiem wstałem znowu chyba troszke za wcześnie ale byłem bardzo grzeczny no i dałem mamci jeszcze sobi pochrapciać...hihi a potem ona wstała a ja odpłynąłem w  kraine wiecznych łowów ;-)  dziś wujcio Michał do ćwiczonek zagonił mnie wcześnie  no i znwou były pochwały ...ale jest fajowo ćwiczyć jak ktoś codziennie mnie tak chwali...mamcia tez mi kibicuje ale ona to nie to samo co wujo ..wujo to taki autorytecik dla mnie ;-)
Słoneczko bardzo się rozbrykało i grzało jak szalone no a my musieliśmy jechac do Pani od ząbków i jak zawsze grzeczniutki bylem ;-)pojechałem w ubranku a do domku wroCilem w samych majciorkach....no nie dało sie  inaczej...klima nie słuzy mi wiec i jej mamy zakaz od tatusia używania bo wiecie...zaraz zapalenie krtani by bylo ;-(
no i tak dzionek minął ana koniec chce Wam pokazać moje wojaże z Babcia i Michorkiem od Bożych Nutek ktorego uwielbiam ...oj byscie tylko wiedzieli jaki to wysiłek dla mnie próbować schwycic go ale staram sie ....trzeba sie bardzo skupić i działać wtedy wychodzi .... także miłego ogladania i trzymajcie za mnie kciuki pa 

https://www.facebook.com/photo.php?v=669118803172350&set=vb.470158033068429&type=2&theater


P.S zapomniałem BUZIAKI W NOSALKI no i pametajcie o koncerciku ;-)
https://www.facebook.com/events/507662589334051/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz