Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 5 lipca 2014


Łikendzik
cześć ....ale dziś wesoło było w nocy...śmiałem i bawiłem sie aż juz powoli zaczeło słoneczko wstawać ...hihi a jak mi sie usneło to znowu mamcie wywiało z łóżeczka;-) Zorientowałem się że jej nie ma jak po otwarciu moich oczysk pojawiła mi się Babcia Bogusia...a mamcia ...poszła na grzybki i wiecie co najlepszego w tym ....że nazbierała 7 grzybków i 1 Nakrętke...no nie wiedziałem że nakrętki rosną też w lesie
Dziś dostałem informacje ...w czwartek czeka mnie jakaś niezwykła wizyta... ponoć ma przyjechać ciocia, wujek z jaką luneta no i nagrywać o mnie filmik będą ...haha a w piątek bede w telewizji.... No kolejna fajowa przygoda...mamcia już się denerwuje ale wyjdzie pełnie fajnie Napewno się Wam nim pochwale ..ale dobra teraz cichutko żeby nic nie zapeszyć
Dziekuje wujkowi Owsikowi za piłeczke jaką dziś dostarczył do mnie osobiście od piłkarzy Sandecji Nowy Sącz ...wujowie podpisali ja i bedzie na koncerciku do licytacji;-) haha znowu wujo Świstak się ucieszy Jutro drugi dzień łikendziku no i planuje wybrać się do takiej fajnej cioci ;-)obym ją tylko spotkał
No i tyle .... dziś ponoć mamcia sprzedała już bileciki na koncercik....fajnie bo KAŻDY BILECIK TO 20 MINUT MOJEJ REHABILITACJI z wujem Michałem ...prosze Was o zapraszanie swoich znajomych.....to tak nie wiele-a podarowujecie mi coś czego teraz najbardziej potrzebuje ...rehabilitacje... Pamiętajcie że od poniedziałku bilety będą także dostępne w Restauracji Bohema
A teraz zmykam do spania i wy też odpoczywać Buziaki w nosalki no i do jutra 


https://www.facebook.com/events/507662589334051/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz