Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 17 lipca 2014

Przeprosinki;-)


Cześć Moi Kochani...na początku chce Was bardzo przeprosić ze nie odwiedzam Was codziennei ale sprawy po koncertowe zabierja sporo czasu ale tez wiecie...tatus jest więc spędzamy wieczorki wspólne w trójeczke no i tak się czasem zasiedzimy ze brakuje czau potem na odwiedzanie Was ;-) Chyba zrozumiecie ;-) Wujcio Michał wpada do mnie wcześniutko i tak milutko się ćwiczyć...chwali mnie z każdym dniem coraz więcej...a jednak te moje starania coś daja ;-) Wczoraj mamcia pojechał na spotkanka z wujami  a ja zostalem z babcia ...oj było zabawy znowu co nie miara ;-)jeszcze miałem gościa..odwiedziła mnie moja pierwsza dziewczyna-Emilka.... ale ubaw był ....ona uczyla mnie raczkować no a mamcia z ciocią dopingowały ile się tylko da i pare razy podniosłem nózki i pupcie do raczkowania...ale jestem dumny z siebie ;-)Dziś pogoda taka ze hoho- to słoneczko a zaraz z nim w pakt wchodzi deszczyk i tak się wymieniają .....Nic tylko spać ....pobiłem wogóle dziś rekord spania....ci co mnie znaja wiedzą- 5 minut drzemki i ja jestem wyspany a dzis...... nie uwierzycie -2 godziny chrapciania ...mamcia 2 razy przychodzila z jedzonkiem bo juz myślała że ja wstaje a ja... buch ..głowa w druga strone i śpie dalej ....  no i zlecial prawie cały dzionek na leniuchowaniu;-)
ZAPRASZAM do obejrzenia fotek z koncerciku....
https://www.facebook.com/events/507662589334051/?ref=ts&fref=ts

no a teraz zmykam spać ...jutro znowu trtzeba rodziców obudzic o 5  więc buziaki w nosalki i do usłyszonka papa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz