Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 11 lipca 2014

wspaniałe Wieści ;-)

hura hura hura
Wszem i wobec (chyba sie to tak pisze) oznajmaim Wam wspaniałe wieści ..... oj jej jak Wam to powiedzieć ...moze od początku zaczne....
Rankiem wiecie ćwiczonka z wujciem a póżniej wizyta u Pani doktor ..on azajmuje sie mna od takiego malu malutkiego ..... ta Pani to neurolog...badala mnie a ja wiecie-te swoje oczyska do niej puszczałem i mój uśmiech.... no i chyba ją zaczarowałem ..... Oj chyba nigdy mnie zaden lekarz tak nie chwalił ...aż mamci widziałem jak się łezki w oczach zakręciły .... "nie spodziewałam sie nigdy by takiej poprawy po Kacprze , to zdumiewajace jaka poprawa ....jednak dodatkowe ćwiczenia PNF bardzo mu pomogły...." UWIERZYCIE TO JEJ SŁOWA a to tylko 4 miesiace ćwiczen z wujciem Michałem ......Nie mogła kobita napatrzec sie na moje nózki że tak moge nimi ruszac..ha mamcia wizeła aparacik i pokazał jak ja kombinuje " wkoncu wierze ze Kacper potrafi" dostała mamcia też zarzadzenie o podawaniu wiekszej lości leku bo troszke go za mało w mojej krwince.... Kurd belek ae sie cieszymy ze jest lepiej ....staram sie i są tego efekty ale to tez dzieki Wam ....dzieki wspólnej pracy calej mojej Kochanej rodzinki -adoptowanych wujków i cioć;-) to wy zbieracie nakreteczki ,przychodzicie na koncerciki Pamietacie chyba o tm juz za 2 dni pokazałam Wam na wydarzonku fajowe rzeczy jakie beda do licytacji wpadajcie i ogladajcie

DZIS O 22 W TVP KRAKOW REPORTAZYK O MNIE;-) BEDZIEICE OGLADAC?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz