Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

AMAMU ,EMAMU


Witajcie witajcie...co to były za dzionki że nawet czasu nie miałem tu do Was wskoczyć i paluszkiem popisać .... No ale coż choróbka powoli ucieka jednak nadal w gardełku gila cos od czasu do czasu i ten okropny katarek .... magiczny dymek jednak pomaga ;-)  tak to już jest że wieczorkiem jestem bardzo zmećzony i czasem nawet marudny więc mamcia musi mnie potulić - pośpiewać - aż wstyd się przyznać że taki duży ze mnie chłop a taki "mami cycek "...jak sie z kimś jest cały czas od takiego długiego czasu ;-) w zamian za to tak sobie zaczynam gadać i cos tak coraz bilżej kombinuje nad  tym magicznym słowem na które mamcia tak czeka..no wiecie to słowo to MAMA  ...już coś podobnego mi wychodzi ale jeszcze trzeba nad tym popracować ;-) amamu i emamu to nie to samo ;-)
Od paru dni gonił mnie fryzjer po domku- hehe i wkońcu dziś mnie dorwał ...nowa fryzurka jest ;-)
Mamcia wraz z wujkiem Świstakiem rozpoczeli masowa produkcje bombek i jakie cuda im wyszły ...hoho ja też chce takie na choineczke;-) juz drugie pudełeczko jest zapełnione na kiermaszyk ktory bedzie podczas zawodów w tych co będzie wujo Tomek Kowal startował (https://www.facebook.com/events/1531457070406902/?fref=ts) i na agro promocje(http://www.modr.pl/agropromocja/)  ;-)
jA teraz zmykam dołózeczka bo mamcia chce jeszcze poprodukowac buteleczki a ja musze być przecież grzeczniutki dlatego buziaki wiecie w co i gdzie pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz