Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 17 sierpnia 2014

Strongmeni???

Cześć Kochani Co tam u Was słychac? U mnie jak zwykle ćwiczonka od rana ...potem tulaski obiadek i znowu ćwiczonka no i tak cały dzionek;-) Wczoraj była u mnie nawet ciocia Aga z babcia Jadzia i wujciem no i z dziewczynami oczywiście...jak zawsze mega zabawa i mega szaleństwo a dzis.... wybrałem sie do Babci Dziuni na obiadek ...ale pyszniutki był Gady pomagały mamusi przy produkcji bombeczek a a ja i m kibicowałem Przyjechaliśmy do domku póżno .... zostało tylko mycie i kolacyjka i dołóżeczka myk...wcześniej chce Wam coś fajowego powiedzieć;-) 31 sierpnia podczas zawodów Strongmenów (wiecie to tacy bardzo silni Wujkowie) na Stadionie Sandecji w Nowym Sączu będziecie mogli wesprzeć i moja walke o zdróweczko...bede tam osobiście i bede zbierał do puszeczki pieniążki na moją rehabilitacje ...znajdzie sie też kiermasz z róznymi ciekawostkami Zajade tam swoim czerwonym mercedesikiem więc napewno mnie dostrzeżecie Zapraszam Was do wysłuchania konferencji Wujka Tomka Kowala i Wujka Ryszarda Nowaka którzy to zapraszaja na to niezwykłe wydarzonko to pierwsza imprezka taka więc musicie tam być...ja bede kibicował jak zawsze wujowi Tomkowi i jestem pewny że wygra .... kto jak kto ale Wujcio musi Pozdrawiam Was i zmykam chrapciać ..buziaki wiecie w co ;-)pa;-)http://www.ntvsadecka.pl/0,1538-mistrzostwa_polski_strong_man..html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz