Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 11 września 2014

biurokracja  ;-)

Cześć Kochani ....
wczoraj nie odzywałem sie bo mamcia tak pochłonieta była z wujkami liczeniem pieniążków ,że nawet jej nie chcialem przerywać ...no  i dzisiaj sa tego wspaniałe efekty i nowinki ...ale to wspaniale informacje jak zawsze dzieki ludzia dobrej woli którzy wrzócili do moich puszeczek w sklepach firmowych u Wujka Zbigniewa Szubryt ;-) Udało sie po raz kolejny  wspaniala rzecz .... 13 261 ,14 zł trafia na moje subkonto w fundacji i wiecie co najfajowniejsze w tym... bede mieć nowy pojada na czterech kółkach .... mamcia już rozglada sie za wózkiem dla mnie...juz ponoc  wstępnie coos tam sie planuje ale jak zawsze bariera były pieniązki a teraz ...HURA bede miec nowy mercedesik ... bede wyrywał znowu dziewczyny na wóżeczek ;-) Poł dzionka musiałem spedzic u babci Dziuni .....  mamcia 4h w banku pilnowała aby kazdy grosik został dokładnie przeliczony ;-) Ja tam nie nażekam no bo u Babci sa Gady i fajowa zabawa ;-)
Co dzień wujcio chwali mnie z postępów ... juz coraz bardziej wiem po co mam rączki .... zaczynam nimi zaczepiac a nawet odpychać jak mi tam coś nie pasuje ;-) Wczoraj udało mi sie nawet pudełeczko zwalić ze stołu ;-)
Wrzócam pare foteczek z mega liczenia kasiorki ;-)


Jeszcze raz Dzieki ;-)
Buziaki w nosalki ;-)
NO a pod spodem oswiadczenia z wszystkich 3 zbiorek dla Mojej osóbki ;-)

OŚWIADCZENIE I
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.71/2014 na podstawie zezwolenia nr 217//71/2014 wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniach 19.05-31.08.2104r.w sklepach firmowych Zbigniewa Szubryt przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 13 261,14 zł(słownie: trzynaście tysięcy dwieście szećśdziesiat jeden złoty i czternaście groszy) w wyniku zbiórek do puszek stacjonarnych.

OŚWIADCZENIE II
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.71/2014 na podstawie zezwolenia nr 456//71/2014 wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniu 31.08.2104r podczas Mistrzostw Polski Strongmenów na terenie Stadionu Sandecji w Nowym Sączu przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 2000zł(słownie: dwa tysięce złote 00 groszy) w wyniku zbiórek do puszek kwestarskich .

OŚWIADCZENIE III
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr.71/2014 na podstawie zezwolenia nr 457//71/2014 wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniach 06-07.2104r.Podczas Międzynarodowej Wystawy Rolniczej "Agro-promocja" w Nawojowej przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 4570 zł(słownie: cztery tysięce pięćset siedemdziesiąt złotych 00groszy) w wyniku zbiórek do puszek kwestarskich .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz