Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 16 września 2014

Komarzyce a kysz!!!!!

Cześć Wszyscy moi znajomi Dziś cięzka nocka była...znowu te małe krwiopijcy dorwały sie do mnie;-( rączka i buzia niestety pogryziona;-( magiczny kremik zadziałał no ale potem mamcia pół nocki biegała z łatka i tępiła krwiopijców;-( Dziś już mamy urządzonko i powinno ich już nie być w domciu ..oj oby bo mam juz dość bąbelków po ugryzieniach Dzis ćwiczonka z wujciem oczywiście zaliczone w 99% no bo troszke posciemniąlem co by nie tak pięknie było każdego dnia
Tak krcióciutko dziś bo jutro -hura jade do babci i Gadów ...bede troszke musial na nich poczekać no bo one tez juz chodza do szkoly ale cierpliwie sie wkońcu doczekam
Buziaki dla Was wszystkich w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz