Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 23 września 2014


Malowanko

Cześć Wam wszystkim .... Troszke dziś lepiej ale nadal w gardełku szaleją wirusiki a w nosie rozbrykały sie kózki ... Wdychanko magicznego dymku i lekarstewka powoli zaczynają działac jednak do czwartku kwarantanna w domku a nawet na Wujcia Michała ;-( Wieczorkiem pomagałem mamci malować doniczki taki fajowym patyczkeim z włoskami
Kolorek farby był cudny a najlepsze że donisia jest ze statkiem takim co po morzu pływaja i to własnie ja do jej wykończenia sie przyczyniłem
 
 
 
 
Co do wczorajszej wizyty wujka i nowego "Mercedesa" dla mnie ... dostaliśmy wycene wózka i koszt wyniesie UWAGA " 16 534 zł" Dofinansowanie (jezeli oczywiście przyzna NFZ i PEFRON) to 7000zł a wiec ponad 9500zł musimy dopłacić .... Koszt kolosalny dlatego tez cos musimy wykombinowac z rodzicami .... 
Nie spodziewaliśmy sie wspólnie że to bedzie az taka kwota... obiecywałem że pieniążki ze zbiorek trafia na wózeczek ale jak to wszystko policzyliśmy to obawiamy sie czy wystarczy pozostałe pieniązki na aminokwasy i na rehabilitacje z wujciem Michałem przez zime bo kolejna zbióreczka dopiero pewnie wiosna bedzie ;-( Także zachecam Was do udziału w kiermaszu( już za pare dni kolejne świetne rzeczy) bo mozecie coś kupić nie spotykanego nigdzie indziej ...najczęsciej "wytworzonego " przez mamcie a do tego wesprzeć zakup wózka dla mnie

https://www.facebook.com/events/502353989908806/

Zapraszajcie znajomych ,udostęppniajcie ten post , składajcie zamowienia na bombeczki- bede ozdabiać choineczke a przy okazji przypominać Wam o pomocy dla mojej osóbki

Buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz