Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 19 października 2014

Spacerek 
Witajcie w ten kończący się piękny niedzielny dzionek  Dziś troszke poleniucowaliśmy z mamcia w łóżeczku bo wkońcu niedziela więc można pupcie pożadnie wygrzać pod kołderka;-)
Aminki ,sniadanko,aminki ,obiadek i SPACEREK  tak cieplutko i przyjemniutko...moglo by byc całymi dzionkami taka pogoda..az buzia sama sie uśmiecha  Tak sobie z mamcia pozwiedzałem i ogladałem fajowe chmurki a po powrocie do domku aminki i drzemło mi sie tak długaśnie ze az za okenkiem sloneczko sie już chowało .... myslalem iz uda sie ominąć sprytnie ćwcizonka jednak nie... musiałem wyginac ciałko choc nie bylo łatwo  Także zmęczony uciekam chrapciać ..buziaki dla Was w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz