Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 10 listopada 2014

no i po

czesc co tam u Was bo u mnie juz po ... po wizycie u Pani doktor w szpitalu w Limanowej ktora zajmować sie bedzie moimi ząbkami Dziś byłem bardzo dzielny... wymalowały mi kobitki ząbki takim magicznym lekarstwem ale przy okazji całą buzie mi usmargały i co ... najgorsze że to niczym sie nie chce zmyc chodze wiec taki uciapkany jakbym sie nie mył co najmniej pare tygodni hehe mamcia na mnie mówi nawet ciemna buzia - tak po indiańsku ale ja sie tym nie przejmuje bo chyba wkoncu zejdzie i dalej bede przystojniaczkiem Załapałem sie też do kolejki( jak zawsze na wszystko trzeba czekac) na zabieg a nawet i można powiedziec operacje podczas ktorej bede sobie smacznie chrapciał a Pani Doktor bedzie mi naprawiać ząbki ...rodzice już sie martwia bo wiecie jak to czasem bywa z narkoza , jednak ja jestem twardy chlop i niczego sie nie boje wiec i rodzice musza byc Wy pewnie też będziecie trzymać kciuki także MUSI BYĆ DOBRZE po nowym roku beda wzywac mnie a teraz zmykam ćwiczyc z wujciem Michałem a Wam zycze udanego dzionka buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz