Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 5 listopada 2014

odwiedziny;-)

Czesc Kochani na poczatku mojego dzisiejszego dłuzszego opowiadania przepraszam Was za moje "ciche "dni ale tyle sie ostatnio dzieje że hoho ...trudno mi to wszystko ogarnać ale moja  mamcia jednak to sprytna kobitka i dopina ostatnie pilne sprawy - o tym to jutro Wam juz bede mowil ale od poczatku
Przyjechal wkońcu mój Tatulek ...wiec cały czas tulaski ,przytulaski i buziaki w nosalki ;-)
Wczoraj wybraliśmy sie z mamcia do cioci Renaty- kobity jak zwykle daly mi w kość ale najważniejsze WNIOSEK O WÓZECZEK ZAŁATWIONY -teraz do nfz po 1/5 kasiorki i zalatwiamy dalej formalnosci;-)
a dzis -dzis to dopiero było tyyyyyyyle wrażen - tylko popatrzcie ile mam nowych kolegów,koleżanek,wujciów i cioc,choć to nie wszyscy  ;-)

Odwiedziłem 3 szkoły w których zbierają dla mnie nakretaski ;-) Dziekuje cioci Sylwi za zorganizowanie wspaniałych spotkań i fajowe rozmowy;-) Popatrzcie ile dostałem laurek,liścików i pięknych obrazow ...życzonka naprawde płyneły z serdusia- z reszta sami popatrzcie .... az uśmiech sam sie pojawia na twarzyce;-) za piękne przezenty także Dziekuje ;-)otrzymałem  cala reklamóweczke pieknych bombeczek z niteczek no na szydelku produkowanych ..piekne ...jutro beda na moim kiermaszu do nabycia;-)wiewioreczka stoi w pokoiku koło mojego łózeczka i mnie pilnuje;-)oj co to byl za dzionek .... jeszcze cwiocznka z mamcia i naprawdw oczyska paczyska mi sie same zamykaja wiec dobranoc buziaki w nosalki i DZIEKUJE JESZCZE RAZ za wspaniały dzionek pa;-)
wiecej foteczek na fb ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz