Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 26 stycznia 2015

bąbelki

cześć.... oczywiście znowu udalo mi sie cała nocke przespać z rodzicami w jednym łóżeczku - moje metody sa poprostu idealne do terroryzowania rodziców  od rana aminki jedzonko ,cwiczonka z Wujciem Michałem a potem z mamcia ...niestety na saneczkach nie byłem bo tatuśia dorwały jakieś paskudne wirusiki no i mnie przy okazji też cos zaczyna brać- lekarstewka już w brzusiu sa  na wieczór w nagrode za dzielne ćwczonka trafiła mi sie kąpiel w Bąbelkach oj ile radochy a jaki ja jestem po nich rozlużniony ... mieśniaki nie sa takie napięte - najchetniej to caly dzionek mógłbym przeleżeć w wannie;-)Takze Kochani zmykam spac
ach : Juz jutro kolejne piękne rzeczy trafia na kiermaszyk a wiec zachecam Was do odwiedzenia go wieczorkiem:
https://www.facebook.com/events/502353989908806/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz