Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 25 stycznia 2015

Laba;-)


hejka ;-) Ale dzis miałem luzacki dzionek.....łikendzik na całego ale od jutra zaczynamy znowu ćwiczonka i wszystkie wygibaski ;-) byl u nas Osti - taki kudłaty kumpel z ktorym mozna sie pobawić a najważniejsze ze on jest taki inny w dotyku a to wiecie -dobrze wplywa na czucie w moich rączkach bo nawet on potrafi z mojej raczki zjadać jedzonko ;-) u nas zima na całego i jutro tatulek obiecał wybrac sie ze mna i z mamcia na saneczki -hura wkońcu ... ;-)
Mamcia Bardzo Dziekuje za wszystkie wiadomości,komentarze dotyczace sprawy w sadzie - ciesze sie ze wraz ze mna wierzycie w sprawiedliowsc i trzymacie kciuki ;-)
no a teraz zmykam spać bo z samego ranka Wujcio Michał i trzeba byc pełnym sil aby moc poćwiczyć ;-) Buziaki w nosalki;-)

a to artykuł o sprawie w sadzie:
http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/rodzice-kacperka-sadza-sie-z-sadeckim-szpitalem-walcza-o-lepsza-przyszlosc-dla-syna,68505#.VMVhD6aMw5Z


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz