Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 9 lutego 2015

juz jutro;-)

czesc witajcie witajcie;-)
z kazdym dzionkiem zdróweczko coraz lepiej jednak moje humorki juz po kościach daja wszystkim ;-) w nocy nie chce spac tylko bawić sie chce a nie ma chetnego na zabawe wiec robie awanture i momentalnie ktos sie znajduje...
dzis 2 wspaniełe wiesci a nawet i 3 ;-)ogłoszenia zaczynam ;-)
a wiec :
-jutro ma byc u mnie w domku kamizelka o ktorej juz Wam wczesniej pisałem -udalo sie ze dotrze szybciej niz było zaplanowane ;-) jutro bedzie sie działo ;-)
- termin turnusiku ustalony 6-18 kwietnia (wcisneliśmy sie w ostatnim momenciku bo jakies 2 miejsca sie zwolniły) i przy tej okazji Zapraszam Was na kiermaszyk z ktorego pieniązki zostania wlasnie przekazane na ten turnus ;-)
https://www.facebook.com/events/502353989908806/
- no i najwazniejsza wiadomosc- jedzie z nami moja  dziewczyna Klara;-) ale bedzie fajowo bo bede mial przy sobie kogos znajomego i na dodatek jeszcze wieksza bedzie motywacja do pracy i szpanowania ;-)
no i tak dzionek zleciał ;-) buziaczki dla Was w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz