Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

 Przeprosinki

01.04.3015 r.

Przepraszam Was Kochani ze tak milcze ale dużo biegania i zaltwiania spraw mamy wszyscy przed turnusikiem. ...Jutro tuż tuż wyrusze z mamuśka do Michałkowa aby czegoś się nauczyć..... A dziś pokazuje fotkę ze spacerku tego co kiedyś byłem bo dziś to zima wróciła i trzeba było wypakowac schowane juz ubranka na przyszłą zimę ... a zimą psikusa ufundowała i powróciła znowu ;-(
Z Wujciem ćwiczę codziennie.... raz jest lepiej ,raz gorzej jednak staram się wykorzystywac codziennie każda minute spędzona z Wujaszkiem i uczyć się ...no dość gadania Wy też idźcie odpoczywać buziaki w nosalki papa


 

 

Tyyyylllle

02.04.2015r.

Cześć KOCHANI  Jaki szalony dzionek za mną ... rano pobudka, śniadanko i zaraz ćwiczonka z Wujaszkiem .... Dziś wygibaski ma piłeczce moje ulubione szybka drzemka i kolejna wizyta ,tym razem u Cioci Renaty i ćwiczonka Vojta .... bardzo długo nie ćwiczyłam no i zapomniałem jak to się pracuje ciężko - na koniec zafundowałem awanturę ale naklejkę dostałem i zobaczcie jaka fajowa z truskaweczka ... ach...potem do Pani doktor po lekarstwka i do domku..... a a domku wiecie ....obiadek,zabawy i oglądanie pioseneczek " Jagodki " zawitała do nas znowu zima hehe może będzie jeszcze możliwość pojeździenia na saneczkach no i a teraz dość gadania dobranoc pa


 Vojta

03.04.2015r

Heloł .... Dziś kolejny dzionek powrotu do rehabilitacji Vojta .... nie jest łatwo ale wspólnie z mamcia dajemy rade .... rano oczywiście wygibaski z Wujaszkiem no a potem tradycyjny dzionek ..... zaczynają się świąteczne święta wiec życzę Wam Kochani udanych świat ,smacznego jajeczka i mokrego dyngusiku ..... konkursie wygrywa Katarzyna Kosecka - proszę o kontakt z mamcia a teraz buziaki w
nosalki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz