Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 28 czerwca 2015

Nakrętaski przybywają

Kolejne Nakrętaski mamcia odebrała i mnie ten fakt bardzo cieszy.... jak zawsze Dziękuję za każdą sztukę
Dziś troskę za długo spałem.... wstałem po tym jak mamcia zrobiła mi pobudke a była 10 godzinka .... pewnie to przez rozpoczęte aminki..... miałem spora przerwę ale juz po jednym dzionku jest inaczej....wkoncu się wyspałem i moje napięcie mięśniowe ciut mniejsze wiec i ćwiczonka z Wujciem znowu lepiej szły...
Troszeczkę się smuce bo wszyscy jada na wakacje -Wujek Paweł ma od dziś wolne,wujo Michał za parę dni a ja ..... w tym roku brak wakacji i błogiego lenistwa -za dużo obowiązków ale przede wszystkim zbliżającą się fibrotomia nie powala mi na jakiś wyjazd bo musze być zdrowiutki
W poniedziałek kontrolne badanka w Prokocimiu - znowu będę miał założona sonde do noska na 24 h i okaże się czy jest poprawa w leczeniu tego paskudnego refluksu... martwię się jaki będzie wynik bo jeżeli będzie źle to.... a tam wolę nie myśleć bo ma być dobrze
Ale się rozpisałem uciekam chrapciac
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz