Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 19 czerwca 2015

Wakacje-19czerwiec

Co to dziś się stało ... nie uwierzycie ale skończyła się szkoła i są WAKACJE .... wakacje tylko od szkoły ale ćwiczonka z Wujaszkami i mamcia oczywiście nie zostają zawieszone....
Niektórzy cieszą się ze nie będzie szkoły ale mi tam jest smutno .... Te Ciocie Takie fajowe a na dodatek moja Kochana Ciocia Gosia "oddaje " mnie innej nowej Cioci... smutno mi bardzo bo tyyyle chwil spędziłem z nią ale najważniejsze że będzie co wspominać i zawsze na korytarzu będę pięknie uśmiechał się do niej ,dziękując tym uśmiechem za to wszystko co mnie nauczyła;-) każda osoba uczy mnie malutkich rzeczy jednak tylko te malutkie tworzą w połączeniu jedna duża całość ... ale dziś jestem mondralijski hehe
Dodatkowo nie ma u Babci Gadów i znowu smutno i ta okropna pogoda .. ale czekam z nadzieją na jutrzejszy piękny dzionek
Wygibaski idą mi coraz ładniej... staram się jak najlepiej nauczyć przed powrotem tatusia- musze nauczyć się obiema rączkami przebijać piąteczki a już coraz bliżej jest tego celu .... tylko nie wygadajcie się tatulkowi...dobra... to taka nasza tajemnica będzie






18 czerwiec


Nie ma to jak :
Kocyk skopac
Misia prawie z łóżka eksmitowac
podusi całkiem sie pozbyc
I mieć tylko łóżeczko dla siebie
Po całym dzionku jeżdżenia i zalatwiania spraw różnych rozniastych należy się solidny odpoczynek tym bardziej ze mamci dałem w nocy w kość wiec uciekam grzecznie chrapciac buziaki w nosalki


 

 

17 czerwiec 

 Dzionki mijają a ja to wygibaski z Wujciami to odpoczywanie z nowymi Ciociami i zastanawianie się co tu napsocic rączkami bo już coraz więcej nimi potrafię ...a co tam... ostatnio miseczka ze śniadaniem wylądowała na podłodze bo chciałem mamci pokazać do czego może służyć raczusia... ale było śmiesznie no bo mamcia cała w jedzonku a ja czysciutki. .. wyglądało jak by to mamcia na robiła bałaganu... jeszcze jej powiedzialem "ej"
Ostatnie dzionki to non stop jeżdżenie i załatwienia wiec przepraszam ze tak mało mnie tu ale pogoda tez sprzyja wiec do samego wieczorku bujamy się na huśtawce aż słoneczko idzie spać

Fajnie ostatnio układają się sprawy związane z koncercikami dla mnie... jak juz wiecie zagra dla mnie wujo Peja,Śliwa, Gandzior a także Mateusz Mijal no i szykuje się jeszcze koncercik Bożych Nutek a więc będzie można posłuchać fajnej muzyczki a przy okazji mi pomoc ... więcej szczegółów już niedługo a teraz uciekam chrapciac buziaki w nosalki pa



15 czerwiec  

 Oswiadczenie
Fundacja Dzieciom "Zdażyć z Pomoca" ul.Łomiańska 5, 01-685 Warszawa (na podstawie decyzji MAC zezwalającego na organizacje zbiórke-decyzja nr 2015/576/OR na podstawie zezwolenia wydanego przez ta własnie Fundacje Dzieciom w dniu 30.05.2015 r r.w Parku Miejskim podczas Hard Fest III w Grybowie przeprowadzono zbiórke na leczenie i rehabilitacje dla Kacpra Nosal .W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano kwote 1850 zł(słownie: tysięc osiemset pięćdziesiąt złotych 00groszy)

 

 

 

14 czerwiec 

A oto i mój Nowy Wujek Mateusz Mijal.... wspaniały człowiek z ogromnym serdusiem.... juz za niedługo będę miał dla Was wspaniałe wieści ale teraz cichutko-nic nie zdradzę .... Buziaki w nosalki pa 





a na koniec mój nowy wyglad ;-) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz