Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 12 sierpnia 2015

jestem w domku ;-)  wakacje sie skonczyly a od jutra powrot do rzeczywistosci - rzeczywistosci ciezkiej pracy przy cwiczonkach .... na poczatku wakacji mamcia opowiedzial mi o przykrych komentarzach ktore padly na tej stronce ze niby pieniazki zbieralem na fibrotomie, ze to bylo klamstwo z naszej strony i pieniazki przeznaczylem na wakacje ...
po raz kolejny musze przypomniec- NIE MA mozliwosci aby pieniadze ktore znalazly sie u mnie na subkoncie w fundacji byly wykorzystane na inny cel niz rehabilitacja czy leczenie a tym bardziej na wakacje - musimy miec na kazdy grosik fakture i po zaakceptowaniu przez fundacje jej otrzymujemy zwrot( trwa to obecnie prawie 3 miesiace)
moj tatus chrzesny zaprosil mnie na wakacje abym mogl odpoczac od ciezkiej pracy i po prostu pobyc chwilke z rodzicami ....
oto i zaswiadczenie ktore potwierdza ze bylem na konsultacji, ze zabieg juz jest zaplanowany na listopad ( jesli badanka wyjda ok , o czym juz Wam wspominalem )
chcialem pochwalic sie Wam dzisiejszym dzionkiem ale wole wpierw wyjasnic sprawe .... mam nadzieje ze teraz nikt juz nie bedzie mial watpliwosci ze jestem wobec Was uczciwy ... nic nie ukrywam ..pokazuje zycie jak wyglada i mimo ze na fotkach wygladam jak zdrowy chlopiec ,zycie nie wyglada tak kolorowo ... a jesli ktos ma jakies watpliwosci co do mojego stan zdrowia zapraszam poznac mnie osobicie i wtedy oceniac.... BUZIAKI W NOSALKI pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz