Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 1 września 2015

Szkoła

Witojcie




Od rana ćwiczonka dziś z Wujaszkiem Michałem bo Wujcio Paweł się rozchorowal ale już jutro będą wygibaski właśnie z nim
Nauka stania ciężko dziś szła bo emocje wzięły górę ... odginalem się co powodowało ze moja główka uciekała do tylu a potem było ciężko ją podciągnąć do przodu ...
Odwiedziła mnie dziś Luna i oczywiście frajda na całego .. oj ile sprawia mi radochy jak Luna moja rączkę wkłada do swojego pyszczka i gila językiem na widok białego stworka uaktywnia mi się lewa rączka która chce dotykać psiaka i próbuje do niej rozmawiac tak po swojemu 
Jutro zaczyna się szkoła ale ja oczywiście do niej niestety nie pójdę:-( od października będzie do mnie przychodzić nowa ciocia do domku ale jeszcze czekamy na opinie z poradni psychologicznej... w piątek będę jeździł na zajęcia Wczesnego Wspomagania Rozwoju i podobno poznam nowa Ciocie ale będzie fajnie
A teraz zmykam chrapciac buziaki w nosalki pa
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz