Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 13 października 2015

11pażdziernik

Już od dawna wyczekiwany dzień doszedł do skutku terrorym fever 5 ze zbiórka dla mnie... mamcia zdecydowała wujkaszkami z samego rana wyruszyła w podróż. ... ok godziny 16 dotarli już na miejscu gdzie po rozłożeniu stoiska z kalendarzami podziwiali generalne próby wykonawców. Godzina 18 to czas otwarcia bram wejściowych na arenę poznań, gdzie setki fanów dobrego polskiego rapu zaczęli zajmować najlepsze miejsca. Nie omijane było także nasze stoisko gdzie fani chętnie (kupując limitowana serię kalendarzy) wspierali mnie w walce z chorobą. Przy wsparciu i patronacie wujka Ryśka udało sie zebrac 3500 zl na rehablitacje . Warto także podziękować artystą którzy złożyli swoje autografy na kalendarzach które będziecie mogli znaleźć na aukcjach charytatywnych, o szczegółach niebawem dowiecie się na fan page . Podsumowując największy polski festiwal hip hopowy należy zaliczyć do udanych nie po raz pierwszy fani pokazują swoją wrażliwość i chęć pomocy.
Dzięki Wujo Rysio za pomoc... jesteś fajowy  a dla Was buziaki w nosalki ...
zdrowko powoli normuje się choć są gorsze chwilę.... pa











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz