Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 3 października 2015

2 pażdziernik

już prawie wyzdrowialem...
cały tydzień dzielnie ćwiczyłem z Wujciami a dziś wkoncu pogoda pozwoliła na wyjazd do szkoły....
słoneczko zaswiecilo ,temperaturka na zewnątrz fiu do góry więc ja fiu z domku łapać promyki słoneczka...
zajęcia z Cioteczkami szybciutko minęły a na zakończenie ciocia Teresa przyznała mi cztery 6 za świetne pokazywanie obrazków 
po powrocie do domku czekał na nas liscik a w nim wypis ze szpitala i ... mamcia przestraszyla się.... po badaniach z wymazu z gardła wyrosły jakieś bakterie paciorkowce ;-( antybiotyk już się skończył więc może udało się cholerstwa male wytepic z mojego gardziolka... w poniedziałek trzeba jechać na badania sprawdzić czy już ich nie ma ...
uciekam chapciac buziaki w nosalki pa
dzięki wczorajszemu i niedzielnemu kiemaszykowi na moje konto trafi 930 zł Dziękuję wujaszkowi Marcin Kukla za to że zawsze mogę na Ciebie liczyć ... dzięki.... co ja i moja mamusia bez ciebie by zrobiła ... tylko dzięki takim osoba i ich ciezkiej pracy mogę oświadczyć że do wiosny mam zagwarantowana rehabilitację ,turnusik oraz zakup leków,odzywek ,kremikow ,pampersow,podkładów oraz masy chusteczek zarówno suchych jak i mokrych Dziękuję Dziękuję Dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz