Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 13 października 2015

7 pazdziernik 

witajcie
na początku Was przepraszam że ostatnimi dniami mało co się do Was odzywam jednak załatwienia dają wszystkim w kość i notoryczny brak czasu....
od rana cwiczonka z Wujciami potem obiadek drzemka, zabawy i spacerki no i tak cały dzień mija ....
dziś mam swoje święto a raczej moja choroba ma swoje święto.... Dziś światowy dzień mózgowej porażenia dziececego.... na całym świecie jest bardzo ale to bardzo dużo takich osób jak ja dotkniętych ta okropna choroba.... są różne rodzaje-lekkie średnie i ciężkie... ja niestety kwalifikuje się do tej ostatniej grupy ale mimo to jestem bardzo wesołym facetem który
kocha i che być kochanym
uśmiecha się i chce aby świat się uśmiechał
rozumie i chce być rozumianym
mimo swojej niepełnosprawności i ogromnych barier do pokonania chce żyć jak każde inne zdrowe dziecko tylko moje ciałko nie chce mnie słuchać ... będę nadal walczył jak walczą inne dzieciaki bo tylko ciężka praca mogę osiągnąć w życiu choć tyci tyci samodzielności
a teraz uciekam chrapiac buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz