Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 18 listopada 2015


17 listopad

hejo
kolejne dzionki i kolejna ciężka praca za mną ale i mega ogromne pochwały...
już Wam opowiadam
w poniedzialeczek cwiczonka z Wujciem Pawłem i pochwała -zaczynam rozumieć po co a rączki i że trzeba się na nich opierać no i kombinować.... łopatki też coraz lepiej pracują a i kontrola nad całkiem coraz większa
we wtorek potwierdza to Wujo Michał... 5 minutek w pozycji do raczkowania i bronienie się przed upadkiem na buzię a nawet i na boki co dawniej było nie do osiągnięcia. ..
a więc
mam te chęci i chce się uczyć....
uczyć minimalnej samodzielności i panowania nad nieposlusznym całkiem...
wspólnie możemy duuuzo i che Wam pokazać że dzięki Waszemu wsparciu mam tą szansę 
a oto i dowód jak sam sobie siedziałem... minka smutna bo trzeba było skupiać się na każdym miesniaczku
a teraz zmykam chrapiac pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz