Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 8 listopada 2015

 

 6 listopad


po ciężkiej nocy ( zasnąłem o 5 rano) wyruszyłem do szkoły na zajęcia WWR - troszkę się złoślilem troszkę coś mi nie pasowało ale wkoncu na końcu zajęć moje ulubione pokazywanie... pokazywanie oczkami ale i próby pokazywania rączkami....
tak mnie dopadlo zmęczenie że drzemka w samochodziku i to taka dluuuga nadrabiajaca zaległości z nocy. ..
krótka wizyta u babcia i do domku....
jutro czeka mnie męski dzionek z tatulkiem bo mamcia jedzie na wycieczkę...
aaa co do wczorajszej próby wizyty francy epilepsji - udało się ją wygonic jednak dzisiaj jeszcze pojawiały się drgania rączek i nóżek....
moje ciałko to też taki mały barometr a więc możliwe że nadchodzi zmiana pogody.... trudno czasem odczytać o co mi chodzi mimo że rodzice bardzo się starają a ja chciałbym pokazać, powiedzieć a nie mogę bo ciałko nie chce mnie słuchać.... ach ...
a teraz buziaki w nosalki uciekam nadrabiać nocne zaległości w spaniu pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz