Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 8 grudnia 2015

7 grudzień

hura ....
wypadł mi wkoncu ten paskudny ząbul który tak mnie denerwowal....
lepiej jest ....
lepiej się je ....
lepiej się pije....
a nawet lepiej się gada....
dziś z badania rannego nici nie wyszły...
cała noc przeplakana i przekrzyczana...
może właśnie powodem tego był ząbul....
uciekam spać bo wiecie kto mnie odwiedzi... wróżka zebuszka...
a więc buziaki w nosalki pa
dziękuję wspaniałym Ciocia za odwiedziny... fajne jesteście; -) a teraz pa buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz