Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 28 stycznia 2016

13 styczeń

 hejo
dziś krociutko bo dochodzę do siebie po nocce...
ciezkiej nocce...
moje ciałko zaczęło odmawiać całkiem posłuszeństwa...



za dużo bodźców...
za dużo wygibaskow..
a może poprostu zmęczenie organizmu spowodowane brakiem porządnego wyspania w nocy...
ciężko wymyślić gdy ono i tak nie chce się mnie słuchać 
nie mogłem zasnąć a gdy się już to udało po paru minutach zacząłem okropnie płakać a ciałko wykręcilo się w literkę "C" tak że aż pięty były na plecach (mamcia "widok okropny" ) aby nic dalej złego się nie stało tatuś odrazu pobiegł po lekarstewko po którym odpłynelem w krainę pięknych snów...
obudziłem się rankiem z smutna minka ale wkoncu wyspany... i rodzice też. ..
Wujcio dostał ode mnie wolne a z Ciocia bawiliśmy się tak spokojnie...
tak to już w moim ciężkim życiu jest...
trzeba powstrzymywać To co może nadejść najgorsze a więc ataki padaczki....
pamiętajcie że każdy atak rujnuje to co już się nauczyłem....
musimy walczyć z nia wszyscy!!
Dziękuję Wam za wsparcie oraz wszystkie buziaki - melduje ze mamcia wszystkie przekazała
a teraz uciekam chrapiac pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz