Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 17 lutego 2016

16 luty


witajcie Kochani i na samym początku przepraszam Was za milczenie... miałem odezwać się po ostatnich wiadomościach ale tak te dzionki mi zamykają że wieczorkiem zasypiam z rodzicami nie mając sił na pisanie paluszkiem...
a więc....
byłem u Pani doktor która bada serduszko i moje serduszko jest zdrowiutkie
podejrzenie prawego łuku aorty nie potwierdziło się- nie znaczący fakt a jednak zaświadczenie do fibrotomii musi być i już jest gotowe na sierpniowa operacje 
a od wczoraj - ciężka praca powróciła...
wygibaski z ciocia i Wujami nakręca mnie do brykania...
wieczorkiem brykam jak tygrysek po łóżku a na raczkach nie wiele mniej...
fajnie jest jak moje ciałko po cwiczonkach bardziej mnie słucha gdyż po tak długiej przerwie już odczuwalem ograniczenia...
dziś dostałem od Wujcia Michała pochwale że tak pięknie ćwiczyłem jednak staram się jak tylko mogę a czasem wychodzi to lepiej tak jak dziś... uciekam chapciac
acha Dziękuję Wujkowi Jackowi za pomoc i możliwość rozdania wśród dzieciaków ulotek oraz zorganizowanie świetnej akcji " stop zwolnieniom z WF-u"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz