Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 27 lutego 2016

26 luty

no i się zaczęło 
chorobo a kysz...
ja chcę być zdrowy -brykac, szaleć, wygibaski robić a nie męczyć się nad odksztuszaniem i walka z małymi paskudami....
zapalenie oskrzeli i ogromna ilość flegmuli ...
dzięki Fundacji Matio mam szanse na walkę z paskudztwami większą siła gdyż wypożyczono mi kamizelkę drenazowa która porządnie mnie oklepuje a flegmula ucieka z Moich płucek i oskrzeli...
kamizelka cudo -oddychanie odrazu łatwiejsze i humorek ciut lepszy bo kto by się nie cieszył z spokojnego oddechu...
chwila spokoju a potem znowu inhalacje i kamizelka musi iść w ruch bo przyduszanie przez flegmule powraca..
uciekam wygrzewac organizm pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz