Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 27 marca 2016

24 marzec  

hejo
witajcie Moi znajomi
dotarla wyczekiwana przesyłeczka z moimi odżywkami i dodatkowe artykuły jak strzykawki,szpatułki i kompresy takie na czułko gdybym miał gorączkę ...no mamcia woli dmuchać na zimne 

 do tego taśma która Wujaszki będą mnie oklejać aby zmniejszyć napięcie a tu i tam zwiększyć bo jak wiecie to w nóżkach i rączkach napięcie jest za duże a w plecykach i brzusiu za małe...
 gdyby to można było tu zabrać a tam dodać ...
ale to tylko cwiczonkami można poprawić....
jeszcze czekam na jedną przesyłeczke z mleczkiem
jak widzicie kwoty są ogromne... 

90 buteleczek na 45 dni czyli 1.5 miesiąca i 540 zł... ale jeżeli chce nabrać wagi a tylko to mi pomaga to nie ma wyjścia...
to dzięki Waszemu wsparciu mogą rodzice opłacać rehabilitację i moje leczenie które jest bardzo kosztowne...
DLATEGO PROSZĘ WAS O 1% ...
kończy się już marzec i zostanie ostatni miesiąc na rozliczenie i możliwość wsparcia mnie w walce w 2017 roku gdyż pieniążki z Waszego 1% trafia na moje subkonto w Fundacji dopiero w okolicach listopada...
aby przekazać Wasz procencik wystarczy w rozliczeniu wpisać
 


KRS 00 000 37 904
CEL SZCZEGÓŁOWY 13512 NOSAL KACPER ANTONII

i gotowe
a teraz uciekam chrapiac buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz