Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 27 marca 2016

26 marzec 

koszyczek poświęcony 
mój niezwykły koszyczek poświęcony a w nim jajeczka, króliczek i i babeczka ...
tyle osób było w kościolku a ja na swoim niebieskim mercedesiku mkłem do Bożi aby móc podziękować za cały rok i prosić o kolejne łaski na najbliższy 2016 rok...
mam już skończone 6 lat jednak z każdym rokiem coraz bardziej widać moja niepełnosprawność ...
spojrzenia ,wzrok oraz wpatrywanie sie mi nie przeszkadzają. ....
ja się tym nie martwię i cieszę się z życia...
chce swoim życiem pokazać że na świecie są chore dzieci i dorośli którzy chcą normalnie żyć wśród innych...
dziwi mnie ze dzieci są bardziej wyrozumiale niż dorośli....
wesoło jest gdy to dziecko tłumaczy rodzica że jestem chory...
wzięło mnie na gadanie bo dzisiaj sytuacja w kościolku była nie fajna i chce was prosić aby lepiej się do "nas niepełnosprawnych" uśmiechnąć niż wrogo patrzeć i Mruczec coś pod nosem...
życzę Wam spokojnych świat i do usłyszenia ... buziaki w nosalki pa
ps
wiosna znowu gdzieś się schowała



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz