Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 12 marca 2016

9 marzec

hejo hejo
Co to był za dzień... tylllle cwiczonek dawno nie było jednak wiecie...aby były małe sukcesiki trzeba ciężko pracować...
rano Wujo Michał potem Ciocia Aga a na koniec dnia Ciocia Magda i łącznie 4 h
dziś poznałem nowa Ciocie która będę odwiedzał aby nauczyć się prawidłowo pić, jeść, a może i mówic; -)
ostatnio piłem kisiel truskawkowy a dzis-tadam -truskweczki i nauka gryzienia
uwielbiam truskweczki i malinki ..wkoncu będzie ich czas i będę je zbadał w duuuzy ilościach. ...
buziaki kochani Przyjaciele buziaki w nosalki pa
ps przypominam Wam o 1%bo już połowa czasu na rozliczenia prawie za nami
KRS 00000 37904
cel szczegółowy :13512 Nosal Kacper Antonii
I GOTOWE 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz