Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

16 kwiecień

dopadło dopadło dopadło mnie...
dopadło mnie....
SŁONECZKO 😊
Po chorobie i braku promyków wkoncu doczekałem się pięknej słonecznej wiosny i widzicie...
tak mnie słoneczko dziś opaliło...
drzemke sobie strzeliłem na świeżym powietrzu bo to nie ma to jak spacerek z babcią a tu potajemnie promyki opaliły mi buźke..
w dzionek nic nie było widać ale wieczorkiem hehe uśmiech jakie mam kolorowe pucki 😉😉😉
Mamcia już kremikiem wysmarowała i teraz czekać aż zmienię kolorek na brązowy i już nie będę taki blady...
hura ja się bardzo cieszę...
a Wy też opaleni?
mamcia robi mi mini ogrodeczek... będą tam ziółka do moich zupek ale i moje ulubione boróweczki i malinki no i truskaweczki....
ach już nie mogę się doczekać aby tak z krzaczka buch odrazu do buzi 
a czy wy wiecie...
czy wy wiecie że życie jest fajne...
mimo trudów i bólu i tak wiem że warto się uśmiechać i witać każdy dzionek z uśmiechem...
tego Wam życzę aby tak patrzeć na świat bo jutro może być jeszcze gorzej...
cieszcie się chwilą i korzystajcie z życia 
ale się rozpisałem hehe...
no dobra idę spać...
buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz