Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 29 maja 2016

28 maj

hejo hejo ...
dziś słoneczko tak grzało że ja w samych majciorkach spędziłem czas na polu ( dla przypomnienia u nas w górach wychodzi się na pole)
do wieczorka prowadziłem nadzór z babcią nad rodzicami i powiem Wam coś...
moje warzywa z ogrodeczka już rosną od około 22 h ;-)
będą zupki, soczki i przekąski 😊😊mniam mniam już nie mogę się doczekać przede wszystkim malinek i truskaweczek...
pscółki już ciężko pracują na kwiatuszkach abym mógł mieć co z krzaczków zrywać 😆
jutro ostatni dzień łikendziku więc życzę Wam udanego dzionku pa
buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz