Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 13 lipca 2016

12 lipiec

hejo hejo
przepraszam że tak milcze ale pogoda mi nie sprzyja...
duszno..
gorąco..
duszno...
gorąco...
i tak cały dzień a nawet i w nocy


....
do tego te moje ząbule uparte...
nie chcą wyjść...
apetytu brak...
ach...
ale są i dobre wieści...
Dziękuję organizatora Międzynarodowego Turnieju Sokolika w Starym Sączu Wujkowi Szymonowi oraz Tomaszowi za przekazanie na moje leczenie i rehabilitację 1000 zł-dziś wieczorkiem pieniążki zostały przelane na subkonto w fundacji(jutro opublikuje mamcia potwierdzenie ) oraz osoba które wsparly zbiorke w Irlandii w Athlone- pieniążki już zostały zaksięgowane na moim subkoncie w Fundacji w kwocie 1407.12 zł :-)
początek tygodnia a tu takie piękne nowinki
DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ
pieniążki oczywiście trafia na rehabilitację z Wujaszkami :-) będzie za to sporo wygibaskow :-)
a teraz uciekam chrapiac
ps
zakosilem wujaszkowi czapeczke i jak zwykle wygladalem fajowo co? ??
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz