Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 19 lipca 2016

17 lipiec

no cóż...
nie zbyt dobre wieści..:-(



pogoda tak paskudna...
wilgotność duża bo od 2 dni pada więc zaczyna mnie dopadać flegmula...
wstrętna flegmula...
trzeba zacząć ja atakować aby nic się z niej większego nie rozwinęło...
inhalacje magiczna woda z Rabki pomagają... :-)
humorek średni ...
z mega radości w mega płacz w ciągu 2 sekund potrafię "przeskoczyć"...
taki to urwis jestem :-)
dziś uspokoiłem się dopiero po rozmowie z tatusiem przez komputerek...
dobrze ze choć tak mogę z nim "pogadać " ale brakuje mi jego bardzo i coraz częściej wolam "gyyy"(bo tak nazywam tatusia )...
tak chciałbym tatusia przytulic i dać mu buźiaka w nosalka...
smutno mi się zrobiło więc uciekam wtulic się w mamcie i chrapciac pa
buźkiaki w nosalki dla Was wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz