Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

12 sierpień

hejo
nastał ten czas...
ale po kolei...
nocki są bardzo ciężkie...
chcę tylko spać wtulony w rodziców a ze już kawał chłopa że mnie zaczyna być to sporym kłopotem...
co za tym idzie...
bunt bo ma być po mojemu i na żadne zmiany się nie zgadzam ;-)
dziś trzeba było odwołać komore- wizyta była zaplanowana na 9 a ja o 7 poszłem spać więc nie było szans na obudzenie mnie po pół godzinie więc chrapcialem sobie do 9... a oto i jak wygladalem przy nauce gryzieniem malinek :-)
dzionek minął na przygotowaniach bo to już jutro TEN DZIEŃ...
FIBROTOMIA...
wkoncu się doczekałem...
teraz musi być już tylko lepiej...
pytacie co to jest ta fibrotomia... a więc opowiem Wam tam "mądrze " ...
Zabieg opiera się na stopniowym, podskórnym przecinaniu zwłókniałych pasm mięśniowych w okolicach ich przyczepu do kości z zastosowaniem specjalnego skalpela, bez konieczności zarówno nacinania skóry, jak i całkowitego rozcinania mięśni, z zachowaniem mięśni zdrowych, bez ingerencji w ścięgna oraz układ kostny.
Leczenie zabiegowe odbywa się w kilku etapach, a każdy z nich eliminuje od 10 do 16 przykurczy mięśni. Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu ogólnym, a konieczność wykonania kolejnego stopnia zależy od rozmiaru zaburzeń ruchowych, chorób współistniejących oraz intensywności wzrostu w przypadku dzieci. W związku z małą traumatycznością okres pooperacyjnego powrotu funkcji ruchowych trwa od 1 do 4 tygodni (w zależności od zakresu interwencji chirurgicznej).
Eliminacja przykurczy mięśni lub zespołu bólowego pomaga osiągnąć znaczne zwiększenie zakresu ruchu, co umożliwia uzyskanie nowych oraz poprawę już istniejących zdolności motorycznych. Poprawa ogólnej aktywności fizycznej chorego pobudza jego rozwój umysłowy, rozszerza wachlarz zainteresowań, podnosi poziom czynności samoobsługowych i daje mu możliwość niezależności. W ciężkich przypadkach znacznie ułatwia opiekę nad pacjentem.(źródło http://www.ulzibat.pl/pl/metoda/technika)
No więc tak to będzie jutro wyglądać...
ach...



są nerwy szczególnie u rodziców...
proszę Was trzymajcie kciuki za mnie ...
13 .08. godzina 7.30 będę już w drodze na salę operacyjna także proszę o modlitwę do Bożi i trzymajcie kciuki... odezwę się po wszystkim..
buziaki w nosalki pa
ps...
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ KAŻDEMU ZA WSPARCIE W OPŁACENIU OPERACJI A PRZEDE WSZYSTKIM ZESPOŁOWI VIDEO..:-)DZIĘKUJĘ WOLONTARIUSZA, FUNDACJI BĘDZIE DOBRZE, WUJKOWI MARCINOWI I CIOCI PAULINIE, CIOCI GOSI, WUJKOWI TOMKOWI MICHAŁOWSKIEMU,FIRMIE ATMA , WUJKOWI PIOTRKOWI , RODZINNE I TAK JESZCZE PEWNIE DŁUGO BYM MÓGŁ ALE KOGO OMINĘŁEM PRZEPRASZAM...
KAŻDEMU Z OSOBNA MEGA BUZIAKI W NOSALKI...
ANIOŁY NA TYM ŚWIECIE SĄ... CZASEM ICH NIE ZAUWAŻAMY JEDNAK W CIEZKICH CHWILACH WYCIĄGAJĄ SWOJE SKRZYDŁA , POMAGAJĄ UNIEŚĆ SIĘ NAD PROBLEMY I CIESZYĆ SIĘ Z ŻYCIA... WIARA CZYNI CUDA I TA WIARA POMAGA... PAMIETAJCIE O TYM ...
no a teraz uciekam bo o 4 pobudka pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz