Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 18 sierpnia 2016



15sierpień

 

hejo hejo...
witojcie :-)
kolejny dzionek powrotu do " zdrowia"...
wczorajsze popołudnie minęło w miarę ok jednak leki p/ bólowe cały czas łykam gdyz bez nich ciężko funkcjonowac...
w nocy pół godziny było afery bo ból był nie do wstrzymania ale po podaniu kolejnej dawki... zasnąłem z moim pulsusiem który mnie pilnuje ...
niestety tatulek już musiał jechać do pracy a ja zostałem z mamcia więc mogę spać na swojej miejscowce u rodziców w łóżku :-)
rankiem smarowanko ran - zaczęły się obrzęki i siniaki które są normalne jednak bardzo bolesne...
tak wygląda moja prawa rączka...z nią był największy problem więc siniaki pierwszy się pojawił...
jak widzicie nacięcia są minimalne a nawet można powiedzieć mało widoczne ;-)
uciekam na obiadek...
buziaki w nosalki pa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz